Thursday 17 August 2017

Afera Forex Rijeka Una


Semua posting tagged afera forex Gradski vijenik Kastela Marin Rani ne krije da je jedan od prevarenih u aferi Forex te pria kako su njegovi sugraani, koji su uvueni u prevaru, izgubili svu svoju uteevinu, novac od stanova koje su prodali8230U aferi Forex najvie prevarenih ulagaa kao Glavne organizatore preva proziva Opatijca Damira kundria i njegova prvog. Sp September 14, 2010 Gulir untuk lebih Vijesti 12 Februari 2017 Vijesti 14 Februari 2017 Vijesti 14 Februari 2017 Vijesti 13 Februari 2017 Mozaik 15 Februari 2017 Vijesti 15 Februari 2017 Mozaik 15 Februari 2017I kastavski gradski vijenik prevaren u forex aferi 14 September 2010 Gradski vijenik Kastva Marin Rani ne krije da je jedan od prevarenih u aferi Forex te pria kako su njegovi sugraani, koji su uvueni u prevaru, izgubili svu svoju uteevinu, novac od stanova koje su prodali8230U aferi Forex najvie prevarenih ulagaa kao glavne Organisator preve proziva Opatijca Damira kundria i njegova prvog suradnika Nikolu Ronevia iz Kastva. Tidak u piramidi se nalaze saya Rijeanka Milica T. Vedran P. iz Kastva te Mario Jankek koji se u utorak trebao pojaviti na policiji. Jedan od rijetkih prevarenih ulagaa koji ke ne krije jest Marin Rani, poznati poduzetnik i nezavisni vijenik grada Kastva. 8220Prije nekoliko godina poznanik saya poeo nagovarati da uloim. Konano sam popustio i dao mu 1000 eura. Moram priznati da sam redovno dobivao mjeseni iznos navodne dobiti. Nije bilo puno, ali za godinu-dvije se nakupilo. Susreo sam poznanika koji je uloio 10.000 eura kad i ja, saya dobivao postotak sukladno glavnici. Tada sam opet na nagovor poznanika uloio sve untuk sam dot dobio. Nisam puno izgubio, ali sam prevaren8221, ispriao je Rani za Jutarnji daftar. Rani kae kako su prevareni aku brojni njegovi sugraani, kojima su ti ljudi uzeli svu uteevinu. 8220Jedan je prijatelj prodao stan i ba su ga tada ulovili. Dao im je 40.000 eura. Moete zamisliti kako je njemu8221 dodao je Rani aku napomenuo kako je prije tono dvije godine shvatio da od novca vie nema nita i da se radi o prevari. Imena navedenih efova tidak dipecat poznata su mu, tidak ada yang tidak beres dengan orang lain. Klik untuk menambahkan komentar

No comments:

Post a Comment